Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

Udogodnienia architektoniczne


- miejsca parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych,

- podjazd przy wejściu do budynku Uczelni w którym znajduje się biblioteka,

- w pobliżu biblioteki znajduje się toaleta dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych,

- posadzki, nakładki na schody oraz wykładziny antypoślizgowe,

- nakładki na poręcze oraz drzwi w języku braill’a,

 

Korzystanie ze zbiorów


Pracownicy biblioteki pomagają w wyszukiwaniu informacji, korzystaniu z zasobów bibliotecznych oraz pracy na stanowiskach przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ponadto pracownicy biblioteki zostali przeszkoleni w zakresie wsparcia i realizacji procesu kształcenia studentów z niepełnosprawnościami w ramach projektu pn.”PWSZ w Tarnobrzegu otwarta na potrzeby osób niepełnosprawnych”. Biblioteka dysponuje stanowiskami komputerowymi przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, które składają się z następujących elementów:

- biurka z elektryczną regulacja wysokości

- trzy zestawy komputerowe Lenovo AIO z oprogramowaniem Magnifier&Screen Reader, Klawiatura BigKays, odwrócone i powiększone myszy komputerowe BigTrack,

- wizualizer Lumens

- dwie lupy elektroniczne Compact+

- powiększalnik ANDROMEDA

Biblioteka posiada dostęp do wybranych publikacji elektronicznych w IBUK Libra.

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.