Rejestracja elektroniczna

W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną w kraju terminy składania dokumentów będą podane w kolejnym komunikacie.

Uprzejmie prosimy o wnoszenie opłat w wysokości 85 zł za przeprowadzenie rekrutacji na studia na konto Uczelni.

Dane dotyczące przelewu bankowego kandydaci uzyskują po ponownym zalogowaniu się do modułu rekrutacyjnego i wygenerowaniu wydruku opłaty od kandydata.

Mimo zaistniałej sytuacji epidemiologicznej w kraju Uczelnia bez zmian realizuje swoje ustawowe zadania i kształci studentów na wszystkich prowadzonych kierunkach studiów.

W roku akademickim 2020/2021 eksponować będzie zdalne kształcenie w formie e-learningu na platformie Moodle (wykłady, ćwiczenia) oraz prowadzić konsultacje on-line.

Wszelkich informacji na temat rekrutacji na studia udziela Międzywydziałowa Komisja Rekrutacyjna.

Prosimy o kontakt na adres: rekrutacja@puz.tarnobrzeg.pl

lub pod numerami telefonu: 15 823 65 16 – 7.30 – 13.00

                                            504 109 694 – 7.30 – 15.30

 



PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com