Godło Polski, szare na białym tle
Logo Tłumacz Migam

Description


The Scientific Circle Marketing & Quality Praxis was founded on March 12, 2012. The Circle consists of individuals interested in issues related to marketing, logistics, and quality management. Involvement in scientific and research development, as well as collaboration with businesses and scientific organizations, provides members with the perspective of finding their place in the demanding job market. The set scientific and organizational goals are pursued by Circle members through participation in conferences, open lectures, workshops, and training sessions.

Academic Supervisor


dr inż. Aleksander Kasprzyk

Goals and Tasks


Expanding knowledge in marketing, finance, accounting, and quality management.
Participation in scientific conferences.
Developing managerial skills through workshops and training sessions.
Co-organizing events such as the Academy for High School Graduates, Academy for Managers and Financiers, SOS Matura Campaign.
- Promoting the University and the field of finance and accounting.

Scientific activity


22.04.2022:

  1. Participation in the International Online Scientific Conference, VII International Scientific and Practical Conference - PHILOSOPHICAL-PSYCHOLOGICAL ASPECTS OF THE SPIRITUALITY OF SUSTAINABLE HUMAN DEVELOPMENT

  2. Financial offer of the Cooperative Bank in Tarnobrzeg and the quality of financial services in the opinion of customers.

  3. Barriers in the development of cooperation and the development of partner marketing – theoretical aspects.

  4. Payroll systems in the process of organizational management.

03.11.2020:

Presentation at the V International Scientific Conference of Young Scientists "Perspectives of Entrepreneurship Development in a Global Context" – online

  1. Quality and competitiveness of e-financial services in the opinion of customers (using the example of the Cooperative Bank in Tarnobrzeg).

30-31.05.2019:

Presentation of papers at the International Interdisciplinary Scientific Conference on "Horizons of Economic and Social Changes and Transformations in a Globalizing World" organized by the State Higher Vocational School in Tarnobrzeg:

  1. Success of family businesses in Poland, using the example of INGLOT Sp. z o.o.

  2. Economic and social determinants of the functioning of municipalities (using the example of the Grębów Municipality).

Other activities


22.06.2023:

Participation in the Business-Scientific Symposium on "Business Cooperation with Science – New Perspectives," PUZ Tarnobrzeg.

13.06.2023:

Participation in the Academy of Financier, PUZ Tarnobrzeg.

01.06.2023:

Participation in the event "Running and Helping," organized in the form of Nordic walking, Tarnobrzeg Lake.

24.03.2023 and 29.05.2023:

Participation in the University Business Cup, PUZ Tarnobrzeg.

16.12.2022:

Participation in the Open Days of the University, conducting the "Safe Money" contest, PUZ Tarnobrzeg.

28.01.2022:

Participation in workshops on the significance of Nordic walking in improving the ergonomics of work for residents of the Tarnobrzeg subregion and preferences for its recreational form of activity, PUZ Tarnobrzeg.

17.01.2022:

Participation in workshops on economic analysis in assessing the activities of selected economic entities and local government units in the Tarnobrzeg subregion, PUZ Tarnobrzeg, and participation in workshops on self-presentation during public speaking and networking meetings, PUZ Tarnobrzeg.

January – April 2021:

Assistance in organizing the Academy of High School Graduates and SOS Matura.

16.01.2020:

Participation in workshops organized by Development Way Anna Majchrowska on "Questions with Power" – acquisition of new skills and social competencies by circle members useful in customer diagnosis.

Państwowa Uczelnia Zawodowa
im. prof. Stanisława Tarnowskiego w Tarnobrzegu

ul. Henryka Sienkiewicza 50, 39-400 Tarnobrzeg

tel. 15 822 90 15
lub 15 822 90 23
fax. 15 823 57 88

Drodzy Użytkownicy,

Ze względu na wejście w życie w dniu 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej zwane jako „RODO"), kierując się potrzebą jak najlepszej ochrony Państwa praw wynikających z nowych przepisów, informujemy, iż wprowadziliśmy nową Politykę prywatności, regulującą zasady przetwarzania danych osobowych po dniu 25 maja 2018 roku.
Wprowadzone zmiany mają na celu przede wszystkim podniesienie standardów obsługi oraz bezpieczeństwa przetwarzania Państwa danych osobowych. W nowej wersji Polityki prywatności uszczegółowiliśmy w związku z tym zasady przetwarzania powierzanych nam danych osobowych, dostosowując w ten sposób dotychczasowe rozwiązania do wymogów RODO.
Pełna treść nowej Polityki prywatności dostępna jest tutaj
Nowe dokumenty i procedury obowiązywać będą od dnia 25 maja 2018 roku.
Niezależnie od powyższego, celem realizacji obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 13 RODO, przekazujemy Państwu informację nt. podstaw przetwarzania Państwa danych osobowych, tego kto jest administratorem Państwa danych, w jakich celach są one przetwarzane. Treść klauzuli informacyjnej jest dostępna tutaj
W razie pytań zachęcamy do kontaktu.